Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο από την Αγγελική Χαλιμούδρα, νεοεκλεγείσα Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Ακτίου-Βόνιτσας

Ευχαριστήριο μήνυμα έστειλε η Αγγελική Χαλιμούδρα, νεοεκλεγείσα Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Ακτίου-Βόνιτσας με τον συνδυασμό του Νώντα Τάνταρου προς τους πολίτες που την στήριξαν. Αναφέρει συγκεκριμένα:
.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΧΑΛΙΜΟΥΔΡΑ
.
Φίλες Συνδημότισσες και φίλοι συνδημότες,
.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου στις πρόσφατες Δημοτικές Εκλογές και με την ψήφο σας με στείλατε ως εκπρόσωπο σας στο Δημοτικό Συμβούλιο του «Καλλικρατικού» Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας.
.
Η μεγάλη ανταπόκρισή σας σε αυτή την πρώτη μου προσπάθεια, δικαίωσε την πεποίθηση μου, ότι όλοι μαζί μπορούμε να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα του τόπου μας και να συμπορευτούμε στο δύσκολο δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου.
.
Από την πλευρά μου, σας υπόσχομαι ότι θα είμαι μία δυνατή «φωνή» στο Νέο Δημοτικό Συμβούλιο και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να σας εκπροσωπήσω άξια, με ακόμα μεγαλύτερη διάθεση για προσφορά ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη και την αγάπη που δείξατε στο πρόσωπο μου και έχοντας ως πολύτιμα εφόδια τις αρχές, τις αξίες που σαν άνθρωπο με χαρακτηρίζουν.
.
Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υποψήφιο Δήμαρχο του Συνδυασμού μας Νώντα ΤΑΝΤΑΡΟ για τον αξιοπρεπή και έντιμο αγώνα που δώσαμε σε όλη την προεκλογική περίοδο αλλά και για την ευκαιρία που μου έδωσε μέσω της υποψηφιότητας μου να μεταφέρω τη φωνή σας στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.
.
Τέλος, θέλω να ευχηθώ ολόψυχα στο νέο Δήμαρχο Ακτίου-Βόνιτσας κ. Νίκο ΣΟΛΔΑΤΟ καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.
.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά.
.
Με εκτίμηση
Αγγελική Γ. Χαλιμούδρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: